De wereld is vol gebouwd, voor ons is er nouwelijks plek. We moeten ons gedijst houden. Gelukkig hebben wij de kracht gekregen om in een mens te veranderen zodat de mythiesche wezens veilig zijn, maar blijven we dat ook?

PortalPortal  IndexIndex  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

In the Dark.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Dytan

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 26-12-09

Je wezen
Soort: Basilisk
Groep: I'll stand alone.
Partner: I need no one.

BerichtOnderwerp: In the Dark.   za dec 26, 2009 4:29 pm

Dytan liep door de donkere nauwe steegjes heen. Zijn gifgroene ogen leken in het donker zelfs op te lichten. En ze zochten naar een prooi... Ineens zag Dytan de schaduw van een stel tieners. Hij grijnsde zijn scherpe tanden bloot. Zijn zonnebril had hij in zijn broekzak zitten. Langzaam sloop Dytan dichterbij. Onder het sluipen veranderde hij in een gigantische basilisk. Geruisloos gleed hij voort steeds dichter en dichter naar zijn prooien. Toen hij dichtbij genoeg was sloeg Dytan toe. Met een snelle beweging had hij een van de twee tieners gebeten. De ander keek hij strak aan. Die versteende en viel achterover. ''Zo makkelijk'' siste Dytan zachtjes. Hij nam zijn menselijke gestalte weer aan en keek toe hoe de eerste tiener een pijnlijke dood tegemoet ging door Dytan's gif. Toen hij voetstappen achter zich hoorde griste Dytan de znnebril uit zijn zak en zette die direct op. Met een ruk draaide hij zich om.
Terug naar boven Go down
Muray

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 25-12-09

Je wezen
Groep: You can try to tame me...
Partner: Who says bad people can't love eachother?

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 4:37 pm

Een geluid van steen op steen klonk door de donkere steegjes. Twee ogen leken op te lichten, slangenogen... In de goot van een huis zat een jonge vrouw, haar ogen met puntige pupillen gingen door de donkere steeg. Een aantal tieners lag versteent in de steeg "Ik ben dus niet de enige hier" ze sprong lenig uit de goot en landde bijna geruisloos op de grond. Ze liep een paar stappen richting de man die van haar leeftijd leek. Haar gifgroene ogen namen de jongen goed in zich op evenals de ogen van de cobra die om haar nek hing. Heer ogen zeiden waarschijnlijk genoeg voor hem.
Terug naar boven Go down
Dytan

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 4:47 pm

Dytan's blik bleef emotieloos naar het meisje voor hem kijken. Uiteindelijk zette hij zijn bril af en liet die weer in zijn broekzak glijden. ''Dan heb ik deze ook niet meer nodig'' zei hij enkel. Zijn blik mocht dan emotieloos zijn, zijn stem daarintegen klonk warm en charmant met licht gesis erdoorheen. Maar dat sissen liet het enkel maar mysterieuzer klinken. Dytan's gifgroene ogen gingen naar de slang om de nek van het meisje voor hem. Zijn pupillen versmalde zich meer dan anders. ''Waar kan ik de mooie dame deze avond mee van dienst zijn?'' vroeg Dytan nu met een lichte valse glimlach hoewel er niks vals of kils in zijn stem geklonken had.
Terug naar boven Go down
Muray

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 4:58 pm

Een kleine grijns speelde om één van de mondhoeken van Toxic, om een een of andere reden konden basilisken elkaar niet verstenen... Toxic streelde de kop van de slang om haar nek 'Leuk wat je deed met die jochies' Toxic keek even langs de jongen heen naar de versteende tieners op de grond. Ze mocht de jongen nu al een beetje, de cobra om haar nek siste wat. Toxic siste waarschuwend naar de cobra en grijnsde toen even breed 'Sorrie voor dat Muray is nogal... Nieuwschierig'
Terug naar boven Go down
Dytan

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 5:03 pm

''Begrijpelijk'' zei Dytan enkel op de verontschuldiging van het meisje. Als hij een vriend was geweest zoals die Muray was dan had hij ook willen weten wie hij voor zich had. Dytan wierp even een achteloze blik op de twee jongens achter hem. ''Het is alleen zo jammer dat ze geen echte uitdaging meer zijn'' zei hij zacht. Dytan streek een paar van zijn donkerbruine lokken naar achteren uit zijn gezicht. Niet dat het erg veel nut had want de lokken vielen direct weer terug. ''Nieuw hier?'' vroeg hij daarna kalm aan het meisje voor hem en keek haar weer recht aan.
Terug naar boven Go down
Muray

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 5:19 pm

Ze schudde haar hoofd 'ik ben hier al een tijdje' zei ze, Muray -de cobra- siste wat maar Toxic negeerde het gewoon. Haar stem klonk kalm met hetzelfde accent als de jongen voor haar ze sliste niet. De ogen van de jongen waren als die van een slang evenals die van haar. Er verscheen weer een vasl glimlachje rond haar ene monhoek 'Veel uitdagingen kun je hier ook niet vinden'
Terug naar boven Go down
Dytan

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 5:28 pm

''Dat was me al duidelijk geworden ja'' zei Dytan kalm maar met dezelfde valse grijns. ''Ikzelf ben hier pas net nieuw. Moet een beetje de rust opzoeken. Heb iets teveel aandacht getrokken als je begrijpt wat ik bedoel'' zei hij. Dytan bedoelde gewoon dat hij iets teveel mensen op dezelfde plaats had omgebracht en dat hij dus wel gedwongen was naar een andere rustigere stad te gaan. Na twee weken rijden was hij hier beland. ''Zijn er hier nog andere zoals wij?'' vroeg hij daarna met enige interesse.
Terug naar boven Go down
Muray

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 5:34 pm

'Ik ken een aantal plekken waar geen mens komt' zei Toxic 'De mensen hier zijn niet zo slim, die jongens worden niet gemist. Het zijn een paar ontsnapte wezen. Ik hield ze al een tijdje in de gaten' Toxic hoorde zijn vraag en opnieuw schudde Toxic haar hoofd 'Niet van onze soort' zei ze Dan moeten je je maar voortplanten siste de cobra zachtjes in Toxic's oor. Toxic keek de breed grijnzende cobra vernietigend aan en siste waarschuwend. De cobra trok zich een eindje terug maar bleef breed grijnzen. Toxic snoof droogjes
Terug naar boven Go down
Dytan

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 5:41 pm

Hoewel de cobra erg zacht had gepraat had Dytan het toch verstaan. Een kleine, haast onzichtbare glimlach speelde rond zijn lippen. ''Mooi juist. Minder competitie'' grijnsde Dytan. Het was eigenlijk meer als grap bedoeld dan als een serieuze opmerking. Zijn gifgroene blik ging opnieuw even naar de jongens achter hem. Alsof het zo afgesproken was begon het op slag te regenen. Al gauw volgde de donder en de bliksem. Een grote bliksemschicht kwam op Dytan en het meisje tegenover hem af. Met een simpel gebaar van zijn arm stuurde Dytan het de andere kant op en liet de bliksem inslaan in de muur dicht bij hen in de buurt. ''Typisch'' mompelde hij.
Terug naar boven Go down
Muray

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 5:51 pm

Toxic grijnsde lichtjes, het water plensde op hen neer. Voor ze het wist regende het pijpenstelen en onweerde het hard. Rennende voedstappen van mensen die naar hun huizen renden. Toxic keek geïntereseert naar de jongen die hen zojuist gered had. 'Bedankt' zei ze nogal droog. Deze kon dus wat dingetjes met bliksem. Toxic draaide met haar vinger in de lucht en een klein straaltje water begon haar vinger te achtervolgen 'Ik kán het laten stoppen' zei ze.
Terug naar boven Go down
Dytan

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 6:01 pm

Dytan keek naar hoe het water de vinger van het meisje achtervolgde. Hij glimlachte even voor kort. ''Een beetje regen op z'n tijd kan geen kwaad'' zei hij kalm. Het werd inmiddels later en later en de schemering had al ingezet. ''Het wordt tijd voor mij om te gaan. Ik moet nog snel een onderkomen voor de nacht vinden. Ik voel er nou niet echt veel voor om buiten op een bankje te gaan liggen'' grijnsde hij. Dytan liep langs het meisje heen. Om de hoek stond zijn zwart met rode motor. Op de hoek draaide Dytan zich nog even om. Hij pakte de hand van het meisje en gaf er zachtjes een kleine kus op. ''Mijn naam is trouwens Dytan'' zei hij. Daarna verdween hij om de hoek. Niet veel later was het geluid van een startende motor te horen en kort daarna het wegstervende geluid van een motor die weg reed.
Terug naar boven Go down
Muray

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   za dec 26, 2009 6:11 pm

Toxic knikte eens voor de verandering en glimlachte. Ze keek naar de jongen, ze bloosde licht toen deze haar hand kuste 'Ik heet Muray' zei ze. Soms kon ze zich zwaar schamen voor haar naam, maar meer driehonderd jaar geleden konden haar ouders niets beters verzinnen... Toxic keek de Dyan na met een stom gevoel van binnen, ze hoorde de motor starten en toen het geluid van banden door de plassen. Ze bleef achter in de regen zie je wel je vind hem leuk! 'Hou je mond Muray' siste Toxic. Ze bleef nog een tijd lang naar het einde van de steeg kijken waar Dyan was verdwenen, Muray zei niets meer. Toxic sprong omhoog tegen de muur van de steeg op, zette zich af en sprong tegen de andere muur. Even later was ze boven. Vanaf het dak keek ze Dyan nog even na voor hij helemaal uit het zicht verdween toen sprong ze over de daken weg.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: In the Dark.   

Terug naar boven Go down

In the Dark.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eleria City :: Rinato gebied :: Donkere steegjes-
Ga naar: