De wereld is vol gebouwd, voor ons is er nouwelijks plek. We moeten ons gedijst houden. Gelukkig hebben wij de kracht gekregen om in een mens te veranderen zodat de mythiesche wezens veilig zijn, maar blijven we dat ook?

PortalPortal  IndexIndex  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Vreemd gekraak

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Luka
Admin

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 20

Je wezen
Soort: Draak
Groep: Rinato groep (Alfa)
Partner: Where are you Dythan?

BerichtOnderwerp: Vreemd gekraak   vr dec 25, 2009 11:26 pm

Saphira liep door de oude woonwijk met al de grote vervallen huizen. Ze liep langs een van de grootste huizen en hoorde een vreemd soort gekraak, het geluid trok Saphira naar zich toe, ze kon het niet helpen maar ze was gewoon te nieuwschierig om dit voorbij te laten gaan. Saphira liep het stenen pad op en probeerde de deur open te krijgen, maar angezien dat niet lukte (zelfs niet met grof geweld) liep ze naar achteren. Saphira rende op de deur af en beukte heb met haar schouder open, het krakende geluid werd harder en Saphira dus ok nieuwschieriger. Ze liep door het huis en haar voeten gingen vol stof over de grond. Het geluid kwam van boven dus Saphira liep over de krakende trap naar boven, Één trap trede zakte door maar Saphira lie rustig door. Boven was een lange gang vol deuren en aan het einde van de gang was een deur; stoffig en oud. Daar kwam het geluid vandaan... Saphira liep naar de deur en draaide de deurknop om. De deur ging langzaam open en ze kwam in een stoffige lege kamer, alles wat erin stond was een klein kastje in het midden van de kamer. Dit is te verradelijk dacht Saphira maar liep er toch naartoe. het laadje wat erin zat was dicht, ze liep ernaartoe en deed het laadje open. Het enige wat erin zat was een klein kettinkje met een flesje eraan. Saphira pakte het kettinkje uit de lade, de deur van de kamer sloeg met een harde klap dicht en Saphira draaide zich met een ruk om. Ze liep naar de deur en probeerde hem open te maken maar de deur zat muurvast. Saphira liep weer naar achteren en beukte toen tegen de deur, het lukte niet! nog eens proberen dacht ze en en probeerde het nogeens maar nog lukte het niet. Saphira zakte door haar knieën en zat toen op de grond. Haar blik werd nu weer gericht op het kettinkje toch nog iets dacht Saphira en deed hem om. Saphira stond weer op en probeerde het nog eens... maar nog lukte het niet, het gekraak was nu gestopt 'HELP!!!' schreeuwde ze keihard en liep door de kamer...

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 25-12-09

Je wezen
Soort: Basilisk
Groep: You can try to tame me...
Partner: Who says bad people can't love eachother?

BerichtOnderwerp: Re: Vreemd gekraak   vr dec 25, 2009 11:31 pm

Met een zacht gekraak draaide de deurknop om en ging de deur piepend open. Twee groene slangenogen keken naar binnen vanuit het donker. Een zacht gesis klonk 'Wat doe je hier? Dit is geen gebied om rond te hangen' uit het duister stapte een vrouw naar voren. Ze zag er niet oud uit. Haar ogen waren gifgroen en hadden puntige pupillen. Weer dat gesis 'Jelijkt me nou niet echt een duister typ' De vrouw was slank, ze bewoog zich lenig voort als een slang...
Terug naar boven Go down
Luka
Admin

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: Vreemd gekraak   vr dec 25, 2009 11:50 pm

(dit is geen duister gebied)

Saphira keek naar het meisje, een zacht gegrom klonk door de kamer en de ogen van Saphira gloeide even blauw op. 'hoezo niet duister, mijn hart is van steen wat wil je?!' De ogen van saphira werden vurig, Saphira moest zich inhouden om niet te doen wat haar innerlijk haar ingaf. 'Wat wil je van me' zei ze kil en keek het meisje doordringend aan...

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: Vreemd gekraak   za dec 26, 2009 12:39 am

(nee niet duister maar wel verlaten, niet echt een plek voor goedzakjes)

'Hoe weet je dat zo zeker, heb je gekeken?' de jonge vrouw met de slangenogen grijnsde 'Ik wil alleen die halsketting. Jij bent geen mens of wel? Ik heb hier nog nooit mensen gezien en zeker geen grommende' ze liep de kamer in langs de onbekende vrouw en ging bij het stoffige raam staan. Ze leunde met haar handen op het kozijn en keek even naar buiten. De ramen waren niet helder meer en een beetje bruin grijzig geworden... Ze keek over haar schouder naar de vrouw.

Laatst aangepast door Muray op za dec 26, 2009 7:40 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Luka
Admin

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: Vreemd gekraak   za dec 26, 2009 1:01 am

( het is een plek war iedereen mag komen goed of slecht -.-)

'waarom?' Zei saphira kil 'je krijgt hem niet...' Zei saphira droog 'en waarom zou ik jou vertellen of ik een mens ben of niet, ik ken je niet eens!' Zei saphira en stond op. Ze liep naar de vrouw en draaide haar aan haar schouders om en keek haar strak aan. 'ik geef jou helemaal niets' zei Saphira en liep door de kamer zoekend naar een uitgang...

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: Vreemd gekraak   za dec 26, 2009 1:07 am

(weet ik, ik zeg alleen dat het geen plek is voor iemand die er niet slecht uit ziet)

'Goed dan geef je hem niet, viel te proberen' een zacht gesis klonk. Het gezicht van de "slangenvrouw" leek op te klaren. Bliksemsnel schoot er een schim langs de muur naar het meisje toe. Bij haar voeten stopte de schim en werd duidelijk wat het was. De cobra hief zijn bovenlichaam en keek naar de vrouw met de gifgroene ogen die bukte en haar hand uitstak. De cobra wikkelde zich om haar arm en gleed naar haar nek. De vrouw streelde de kop van de slang en siste zachtjes de slang siste terug 'wat onbeleeft dat je je nog niet hebt voorgesteld' de jonge vrouw grijnsde breed. De slang rustte op haar schouders en hief zijn kop zodat deze op de hoogte van haar oren was. Ze was ondertussen opgestaan 'Als je de uitgang zoekt ben je nog wel even bezig denk ik' Muray keek toe hoe de vrouw zoekend rondkeek.

Laatst aangepast door Muray op za dec 26, 2009 7:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Luka
Admin

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: Vreemd gekraak   za dec 26, 2009 1:32 am

Saphira keek toxic aan en stopte met grommen 'mooi slangetje, zorg er maar voor dat hij niet te dicht in de buurt komt van Vergil... dat is mijn uil, wil je hem zien?' vroeg Saphira opgewekt terwijl ze een klein fluitje uit haar zak haalde 'dit is mijn fluitje voor als ik Vergil wil roepen' zei ze en keek naar haar hand waar een klein puntvormig in lag. 'Heeft jouw slang nog bijzonderheden?' vroeg Saphira belangstellend en keek naar se Cobra die daar op de grond heen en weer glibberde,maar dat deed ze toch maar niet Saphira bukte en wou haar hand uitsteken naar de slang maar dat deed ze toch maar niet 'kan ik hem aanraken zondr dat hij me vergiftigd?' vroeg Saphira met een grijns op haar gezicht.

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: Vreemd gekraak   za dec 26, 2009 3:28 pm

'Muray bijt alleen als ik dat zeg' de cobra ging om haar nek hangen 'maar je uil moet ook oppassen, cobra's hebben een sterk gif' Toxic grijnsde. De slang siste zachtjes en Toxic gniffelde en siste iets terug 'Ik mag jou wel, als je wilt weten wat er in dat flesje zit: Het is gif van een basilisk' vertelde Toxic ze ging in de vensterbank zitten die vervaarlijk kraakte. Toxic duuwde het raam open en ging met haar benen uit het raam hangen 'veel plezier met hieruit komen' zei ze. Toen sprong ze, lenig als een slang dook ze een boom en en verdween tussen de takken.
Terug naar boven Go down
Luka
Admin

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: Vreemd gekraak   za dec 26, 2009 6:24 pm

Saphira zag het meisje uit het raam springen... 'waaro ook niet?' zuchtte ze en sprong ook het raam uit 'wacht even...' riep ze Toxic na en rende naa haar toe 'zullen we een slaaplek zoekn?' vroeg ze en keek Toxic aan 'er zijn veel huizen hier' zei ze en keek de straat verder in...

Je wezen

BerichtOnderwerp: Re: Vreemd gekraak   za dec 26, 2009 6:38 pm

Muray sprong van tak naar tak, lenig en snel schoot ze door de bomen. Ze hoorde de vrouw roepen en zuchtte. Ze stopte op een grote dikke tak. Ze keek naar beneden 'Ik heb al een slaapplek' zei ze droog 'Ik ben niet van plan die jou te laten zien, sorrie ik slaap niet met vreemden' Muray grijnsde breed en schoot veder door de bomen. Binnen een paar seconde was ze verdwenen.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Vreemd gekraak   

Terug naar boven Go down

Vreemd gekraak
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vreemd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Eleria City :: Verlaten gebieden :: Lege huizen-